T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
ERZİNCAN / MERKEZ - Türk Telekom Binali Yıldırım Ortaokulu

Etiket Sonuçları: proje

Ara

DAP projesi kapsamında yapılan robtik kodlama sınıfımız tamamlandı. Öğrencilerimizi çağın gereklerine uygun bir şekilde geleceğe hazırlamak, ilgi ve yeteneklerine uygun olarak onları desteklemek amacıyla yapılan sınıfımız bu alanda yetenekli öğrencilere hizmet verecektir.

May

Aileler Kitapla Buluşuyor, Okul Kütüphaneleri Canlanıyor  Projesi kapsamında okulumuz kütüphanesi mesai saatleri içerisinde isteyen tüm velilerimize ve mahallelinin hizmetine açılmıştır. Velilerimiz proje kapsamında okula gelerek kütüphanemiz imkanlarından faydalanmaktadır.

May

MY SCHOOL IS NATURE FRiENDLY projemizin sonuna geldik.Kuruculuğunu üstlendiğimiz My School is Nature Friendly etwinning Avrupa projesi çalışmalarını bitirdik.Çocuklarda erken yaşta doğa sevgisini aşılayarak,her atığın çöp olmadığı bilincini oluşturmayı hedeflediğimiz 13 ülke ile işbirliğine dayalı çalışmalar yürüttüğümüz  bu proje ile web2.0 araçları hazırlayıp kullanmayi öğrendik.Çocuklarda ve ailelerde doğru,güvenli internet kullanımı farkındalığı olusturmayı amaçladığımız projemizi bitirmenin mutluluğunu yaşıyoruz .

Ock

Azerbaycan ortaklı eylenceli öyren projemiz tüm ortakların katılımıyla final toplantısı yaparak projeyi sonlandırmıştır.

Ekm

DEĞERLERİM DEĞERİM  MY VALUES ARE PRECIOUS  AMAÇLAR  Dünyada ve ülkemizde değerler eğitimi her geçen gün daha fazla önem kazanmaktadır. Buna paralel olarak toplumsal ve evrensel değerlerin gençlerimize kazandırılmasında okullar önemli bir unsurdur. "Kendine Değer Kat!" diyerek başlayan projemiz insani değerlerini bilen ve bu değerlere sahip bireyler yetiştirebilme düşüncesine dayanmaktadır. Projemizde; değerler eğitimi yoluyla toplumsal, kültürel, ahlaki vb. alanlarda öğrencilerin duyarlılık kazanmaları ve bu değerleri içselleştirmeleri sağlanacaktır. Proje ile toplumsal ve evrensel değerleri çocuklara kazandırırken aynı zamanda çağın gerekleri olan öğrencilerin çok yönlü gelişimi, yenilenme, bilgi-teknoloji gibi beceri ve öğrenme eğilimlerini içine alan 21.yüzyıl becerilerini kazandırmak amaçlanmaktadır. 

ENGLISH         Values education is gaining more and more importance in the world and in our country. In parallel with this, schools are an important factor in acquiring social and universal values to our youth. "Add Value to Yourself!" Our project, which started by saying, is based on the idea of raising individuals who know human values and have these values. values education. It will be ensured that students gain sensitivity in  social, cultural, moral etc.areas through our Project  and internalize these values. With the project, it is aimed to provide children with social and universal values, while at the same time gaining 21st century skills, which are the requirements of the age, including skills and learning tendencies such as the international mindedness of the  students, innovation and information-technology.

Ekm

In our project, we will make different games and toys using recycling materials with our students. Every month we will create different products with different materials. The important thing is to produce original products at low cost. We will exhibit our products and present the final products to the determined pre-school institution.-Projemizde öğrencilerimizle birlikte geri dönüşüm malzemelerini kullanarak değişik oyun ve oyuncaklar yapacağız. Her ay farklı malzemelerle farklı ürünler oluşturacağız. Önemli olan az maliyetle orijinal ürünler ortaya çıkarmaktır. Yaptığımız ürünleri sergileyip son aşamada ortaya çıkan ürünleri belirlenen okul öncesi kurumuna hediye edeceğiz. 

Ekm

Ortaokul öğrencilerimize düzenli kitap okuma alışkanlığı kazandırmak,kitapların sihirli dünyasında gezinmek için yola çıktık...bu projemizde bol bol kitap okumanın yanında okuduğumuz kitaplarla ilgili söyleşiler yaparak bir kitabın farklı kişilerde farklı tatlar bıraktığını göreceğiz.

Ekm

KUKLALARLA DEYİMLERE DAİR

Proje hakkında

14. yüzyılda Orta Asya'da ortaya çıktığı düşünülen kuklacılığı, Türkçede yaygın biçimde kullanılan anlatı kalıplarından "deyimlerle" uyarlıyoruz. Görsel hafızanın gücüne inanarak bu projeyle birlikte öğrencilerin deneyimleyerek öğrenmesini hedefliyoruz. Öğrenciler hem geleneklerinin bir parçası olan deyimleri nerede, hangi durumda kullanacaklarını kavrıyor hem de kukla sanatının inceliklerini yaparak öğreniyorlar. En önemli özelliği sessizlik olan kuklalar, evrensel düzende deyimlerle adeta can buluyor. Böylece birçok millette farklı şekillerde tezahür eden bu sanatı ve anlatı kalıplarını kültürlerarası bir etkileşime dönüştürmeyi tasarlıyoruz.

We adapt the puppetcraft, which is thought to have appeared in the Far East in the 14th century, from the styles of storytelling to idioms. Believing the power of visual memory, we aim at students learning by experimenting. On the one hand, the students will comprehend how and where to use these idioms; on the other hand they will learn the pup

Ağu

2020 - 2021 Eğitim öğretim yılında okulumuz öğretmenleri Suzan OZAN,Ayşenur BAKIRHAN ve İbrahim DEMİRTAŞ'ın yürütmüş oldukları projeler neticesinde 7 Ulusal Kalite Etiketi almaya hak kazanmıştır.

2 projemizde Avrupa Kalite Etiketi ile Ödüllendirilmiştir.

May

 "Sanatımı Öğreniyorum, Kültürümü Yaşatıyorum" adlı projemiz, 8 farklı ilden öğretmen ve öğrencilerin katılımları ile geçmişten günümüze ışığımız olan hat, tezhip, ebru, minyatür, katı, taş işçiliği, tasavvuf müziği gibi sanatları tanıtmak, yaymak ve kültürel bir köprü görevi görmek için uygulanmaktadır. Bu çerçevede, uzaktan eğitim yöntemiyle öğrencilerle sanatlara özgü uygulamalar yapılmış, ortak ürünler çıkarılmıştır. Projemiz mayıs ayı sonunda tamamlanacaktır. 

May

Dört ülkenin katılımıyla geleneksel oyunlarımızı oynayarak, geleneksel şarkılarımızı söyleyerek ve birbirimize öğreterek yürüttüğümüz "Learnin is Fun" isimli eTwinning projemizde eğlenceli öğrenmenin daha etkili ve daha faydalı olduğunu deneyimlemekteyiz.

May

Türkiye (10), Bulgaristan (2), İspanya(2), İtalya(1), Arnavutluk (1) ve  Ukrayna (1)  ülkelerinin katılım gösterdiği  I LOVE ANIMALS ,I CARE FOR ANIMALS projesi

May

Türkiye- İtalya kurucu ortaklığıyla hazırlanan projemizde;  öğrencilerin duygularını tanıma, duygularını ifade edebilme, olumlu ve olumsuz duygularını uygun şekilde ortaya koyma, sağlıklı yaşam bilinci için deneyler yapma, hareketli oyunlar oynama, virüs( Covid- 19)  ile ilgili yeni normallere uyum çalışmaları yaparak öğrencilerin kendilerini iyi hissetmesi ve  iyi bir öğrenme ortamında eğitim almasını amaçlıyoruz.

May

Türkiye - Litvanya kurucu ortaklığıyla hazırlanan  Happy in chıldren kindergarten projemizde;  kendi kültürümüzü ve farklı ülkelerin kültürlerini tanıyoruz. Tüm dünyada kutlanan özel gün ve haftaları kutladığımız projemizde; öğrencilerin sosyal, çevresine karşı duyarlı, problem çözebilen, ekibin bir parçası olabilen, web 2.0 araçlarını kullanabilen ve 21. Yüzyıla uyum sağlayan bireyler olarak yetişmelerini amaçlıyoruz.

May

Okulumuz Okul Öncesi Öğretmeni Suzan OZAN rehberliğinde yürütülen"Bölgemin Kültür Elçisiyim" e-twinning projesi kapsamında uygulanan etkinlikler ile çocukların kendi şehirlerinin belli başlı tarihi yapılarını,kültürlerini ve farklı bölgelerdeki şehirlerin tarihini, kültürünü  tanımalarını sağlayıp kendi şehrinin özelliklerini içselleştirmelerini ve  tanıtıcı özellikleri anlatabilmelerini hedefledik.

Ara

May

E twinning projemiz "Ailemle Okuyorum" projesi kapsamında etkinliklerimiz uzaktan eğitim sürecinde de devam ederek çocuklarda okuma alışkanlığı kazandırmaya devam ediyoruz.

Mrt

Okulumuz e twinning okulu olmuştur.